آموزش زبان ایتالیایی

آموزش زبان ایتالیایی را از کجا شروع کنیم؟ کاربرد آموزش زبان ایتالیایی چیست؟  بهترین روش یادگیری آن کدام است؟ آیا مهاجرت به ایتالیا نیاز به یادگیری زبان ایتالیایی دارد؟

در این آموزش از ب م م قصد داریم فرصت شگفت انگیز “آموزش زبان ایتالیایی” را برای شما درمیان بگذاریم و با پاسخ به سوال‌های بالا بتوانیم با مدیریت زمان خود از طریق بهترین راه یادگیری به سرعت به موفقیت مد نظر خود برسیم.

فرقی نمیکند که شما قصد مهاجرت تحصیلی را دارید، به دنبال شغل در یک کشور فوق العاده هستید، میخواهید وارد دنیای کارآفرنی بین المللی شوید، استارت آپی دارید که میخواهید خدمات دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراحی سایت را به یک کشور توسعه یافته ارائه بدهید، به دنبال بازاریابی در یک کشور ثروتمند هستید یا میخواهید برای بهبود برندسازی شخصی خود یک زبان خارجی دهن پر کن یاد بگیرید، شما نیاز به یادگیری و آموزش زبان ایتالیایی دارید!

 

آموزش زبان ایتالیایی

احتمالا همه ما که به دنبال پیشرفت و موفقیت هستیم کتاب با چرا شروع کنید را خوانده‌ایم یا حداقل اسمش به گوشمان آشناست. اگر این کتاب را مطالعه کرده باشیم نویسنده خیلی زیبا به ما میگوید که برای هر کاری ابتدا باید یک چرایی محکم پیدا کنیم. هر کاری، حتی آموزش زبان ایتالیایی!

دنیا همین است چرا ما باید این همه هزینه زمانی و تومانی برای آموزش زبان ایتالیایی بگذاریم؟ چرا به جای یادگیری این همه زبان آشنا و غیر آشنا، از زبان انگلیسی و فرانسه تا چینی و ژاپنی و پشتو ما زبان ایتالیایی را انتخاب کنیم؟ چه سود و منفعتی برای ما دارد؟ آیا ارزش دارد؟ آیا این همه آدمی که سالیان سال ایتالیایی میخوانند احمق هستند؟

 

آموزش فن بیان

 

 

آموزش زبان ایتالیایی به چه دردی میخورد؟

شاید نتوانیم در مورد هیچ چیز این دنیا با قطعیت صحبت کنیم اما باید بدانیم این دنیا قوانین خودش را دارد 2 ضرب در 2 میشود چهار چه خوشمان بیاید چه نه! در مورد آموزش زبان ایتالیایی هم چنین است، چرا باید آن را یاد بگیریم:

  1. حجم مبادلات تجاری یک میلیارد یورویی ایتالیا و ایران: سهم ما از این حجم از مبادلات چقدر میتواند باشد؟ کافی است کمی بلد باشیم به زبانشان صحبت کنیم تا یا خودمان وارد تجارت شویم یا اگر سرمایه نداریم در یکی از شرکت‌های بازرگانی موجود با درآمد بسیار بالا مشغول به کار شویم (منبع).
  2. دانشگاه های معتبر: آموزش زبان ایتالیایی برای خیلی از افراد در ایران و جهان یک دلیل محکم دارد و آن دانشگاه‌های بسیار معتبری مثل دانشگاه پلی تکینیک میلان، دانشگاه بولونیا، دانشگاه ساپینزا، دانشگاه پادوا، دانشگاه میلان و… .
  3. هزینه در برابر فاند: اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید احتمالا یکی از بزرگترین دغدغه‌های شما هزینه‌های زندگی کشور مقصد است! اگر چندین ماه وقت بگذارید و تمام دانشگاه‌های کشورهای توسعه یافته و معتبر را بررسی کنید مشاهده خواهید کرد که دانشگاه‌های ایتالیا به نسبت سایر کشورها هزینه بسیار کمتر و کمک هزینه تحصیلی ( فاند ) بیشتری را ارائه میدهد.

    آموزش-زبان-ایتالیایی

  4. نزدیک ترین به ایران: شاید مهمترین جذابیت آموزش زبان ایتالیایی نزدیکی فرهنگی این کشور به ایران باشد. شاید برای کسی که مهاجرت نکرده باشد فرهنگ یک موردی به نظر برسد که زیاد هم مهم نیست اما فقط کافی است یک ماه در کشوری مثل آلمان زندگی کنید تا از برخورد سرد مردم احساس افسردگی کنید!
  5. آب و هوای عالی: احتمالا همه ما میدانیم که آب و هوا یکی از مهمترین عوامل در خلق و خو، سلامتی جسمی و روحی و موارد دیگر است، اما چه آب و هوایی بهتر از آب و هوای مدیترانه‌ای ایتالیا میتوانیم پیدا کنیم؟
  6. دوستانه: آموزش زبان ایتالیایی و مهاجرت به این کشور جذاب برای افرادی که برخورد افراد باهاشون اولویت دارد، یک ضرورت است! هیچ کجای اروپای سرد مثل مردم ایتالیا پذیرای مسافرین و مهاجران نیستند. کافی است مقایسه کنید با نژادپرستی مردم سایر کشورهای پیشرفته تا متوجه شوید چه نعمت بزرگی است این رفتار دوستانه!
  7. جذابیت: مهم نیست که سلیقه ما چیست، امکان ندارد فردی را پیدا کنیم و از دیدن برج پیزا، سواحل مدیترانه‌ای کشور ایتالیا و جاذبه‌های گردشگری ایتالیا به ذوق نیاید و نخواهد برای یک بار هم که شده این زیبایی که ترکیبی از مراکز تاریخی، مراکز تفریحی و منابع طبیعی فوق‌العاده هست را از دست بدهد!
  8. غذاهای خوشمزه: آموزش زبان ایتالیای و در گام بعدی مهاجرت به این کشور اروپایی خوش آب و هوا با همه امکانات یک طرف غذاهای خوشمزه و لذیذ که باب طبع همه ما هم هست یک طرف! چه کسی را میتوانید پیدا کنید که عاشق پیتزا، لازانیا، اسنک، ماکارانی و هزاران غذا و دسر خوشمزه دیگر نباشد و بخواهد مثلا قورباغه پخته فرانسوی یا ماهی نپخته چین یا هشت پا فنلادی بخورد؟
  9. آشنا: یکی از مهمترین دلایلی که باید برای آموزش زبان ایتالیایی با هدف مهاجرت به این کشور در نظر بگیریم این است که ایرانی زیاد دارد و شاید در بعضی شهرها مثل میلان و روم احساس کنیم که داریم در تهران و اصفهان و شیراز قدم میزنیم!

 

 

آموزش زبان ایتالیایی رایگان است؟

خیلی از افراد گول خزعبلات سایت‌هایی را میخورند که میگویند آموزش زبان ایتالیایی رایگان است! چرا میگوییم خزئبلات؟

در کمترین حالت ممکن که ما بخواهیم با کتاب آموزش زبان ایتالیایی پیش برویم و هیچ هزینه‌ای بابت کلاس، دوره آموزشی، آموزش خصوصی و مواردی مثل این نکنیم باید حداقل 13 کتاب بخریم (که در ادامه بهترین کتاب آموزش زبان ایتالیایی را معرفی میکنیم) که همانطور که احتمالا در جریان هستید هزینه کتاب آنچنان هم پایین نیست، به خصوص کتاب‌های ارزشمندی که هر جایی هم آن را ندارد!

 

ممکن است در بعضی سایت‌ها مشاهده نمایید که به ما میگویند بشتابید، بشتابید، خانوم‌ها آقایون آتیش زدم به مالم، من خیلی آدم خوبیم همین الان دوره رایگان آموزش زبان ایتالیایی را تهیه و به رایگان آن را یاد بگیر!

 

یک لحظه صبر کنید! به نظر شما کسی عاشق چشم و ابروی ندیده ماست؟ آیا کسی اهمیت میدهد که ما چیزی یاد بگیریم؟ چرا خودمان را گول میزنیم؟

 

معلوم است که آموزش رایگان زبان ایتالیایی در حقیقت یک توری است که پهن شده تا شما بلافاصله بعد از ثبت نام در آن وارد چرخه بازاریابی تلفنی یا ایمیل مارکتینگ شوید و به صورت روزانه و مرتب ایمیل و تماس وقت شما را بگیرد. اگر دوست دارید امتحانش رایگان است!

 

از طرف دیگر چرا به ما یاد نداده‌اند که ارزشمندترین دارایی ما با اختلاف زیاد زمان ماست. زمانی که ما وقت خود را با گشتن آموزش زبان ایتالیایی رایگان تلف میکنیم رقبای ما که قصد مهاجرت تحصیلی یا پیدا کردن کار دارند، زودتر از ما به هدف ما میرسند، چرا ما سریعتر به اهداف خود نرسیم و جشن پیروزی زود هنگام نگیریم!

 

یک بار هم که شده خودمان را گول نزنیم و به جای اتلاف وقت و انرژی راه درست را انتخاب کنیم!

 

 

 

شاید اگر بخواهیم در مورد ضرورت آموزش زبان ایتالیایی صحبت کنیم باید یک کتاب چند هزار صفحه‌ای بنویسیم تا شاید کمی از دلایل را پوشش دهیم ولی اینجا میخواهم در ادامه با شما رازهایی را در میان بگذاریم که هیچگاه کسی به شما نمیگوید!